Sömnsvårigheter och paj

Hej bloggen. Jag drömde om dig inatt bloggen. Kanske för att det var rekordmånga besökare igår bloggen. Har för övrigt börjat sova oroligt. Inatt blev det inte mycket sömn alls. Gissningsvis beror det på att mitt liv inte går så bra längre. Eller utifrån det sociala så går det bra men inte utifrån vikten, killarna eller plugget. 

Sitter just nu och äter torrt bröd med linfrön i. Ikväll blir det paj, men då blir det banne mig bara en liten bit. Som jag skrev innan så börjar jag om. Jag ska få ordning på mitt liv igen. Innan 1 juni ska jag ha gått ner 5 kilogram, skrivit färdigt min uppsats och förhoppningsvis träffat honom igen (men jag förstår om han inte vill).. 

Apropå paj så hittade jag det här söta receptet. Måste testa någon gång! 



Halvalivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback