Spy

Sitter hos mina föräldrar just nu. Det här med att äta normalt finns bara inte. Lördagen slutade i spya och idag har jag väldigt ont i halsen pga magsaft som tränger upp. Och jag kan inte sluta äta. Jag äter inte ens för att jag vill ha utan för att det är gott, för att jag gillar smaken. Hur idiotiskt är inte det? 

I lördags festade jag alltså med mina vänner. Det blev lite för mycket i min mage, så när vi skulle avsluta kvällen kröp jag nästan hem med kväljningar och spydde sedan bakom sophuset. Och trots att jag hatar att spy så kändes det på något sätt befriande.

Har spytt två gånger på ca tio år.  

Men jag vill hem till mig nu. Vill återfå kontrollen. 



Halvalivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback