Uppblåst

Igår lyckades jag nästan. Sedan hetsade jag popcorn. 

Det tog två månader innan min magsäck var tillräckligt liten. Jag kunde liksom känna mig nöjd efter en ask läkerol. 

Det tog en vecka hos mina föräldrar för att förstöra det. 

Nu har jag exakt en månad att fixa till det innan jag åker tillbaka till mina föräldrar. 

Och jag har märkt att om man har höga mål så lyckas man kanske inte alltid nå dem men man kommer iaf en bit på vägen. Så uppdrag svält påbörjas nu. Jag ska satsa på att inte äta något men intag på upp till 700 kcal är helt okej. Jag vet, 700 låter mycket men det är bättre än 1500-2000, vilket jag fått i mig ungefär dagligen den här veckan. Känner mig som en ballong. 

Halvalivet


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tappar också alltid kontrollen när jag är hos mina föräldrar. Dels för att jag är uttråkad, dels för att dom har alltid den "förbjuda maten". Det är en ständig kamp mellan mig och maten när jag är där. Och oftast så vinner maten! Slutar att jag alltid gråter floder på kvällen, då jag känner mig ful, tjock och värdelös.

2012-04-29 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback