Magont från helvetet

Smärta. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Kan ju inte direkt gå till akuten. Pinsamt. Nej, jag får stå ut i tolv timmar till för då öppnar apoteket.

Två timmar senare. 

Utmatthet. Orkar knappt resa mig upp. Magen och röven värker. Vill sova men borde duscha. 

Den lilla detoxen, där jag varken åt eller drack något, ledde såklart till en kork i röven. Har känt mig skitnödig i tre dagar men inte kunnat få ut något. Hade tänkt gå till apoteket idag för att köpa Resulax men det är ju röd dag och således stängt och därför tog jag Dulcolax. Det brukar vanligtvis hjälpa när det trycker till uppifrån och det gjorde det ju den här gången också men.. efter väldigt mycket smärta och panik. Tänk er att ha så jävla ont i magen av laxeringsmedlet och känna sig så jävla skitnödig men inte kunna göra något åt det. Därför är jag nu helt död och jag ska aldrig, aldrig, aldrig mer slarva med vätskeintaget. Aldrig. 





Halvalivet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Skulle nog inte bli bättre av det tror jag, tyvärr

2012-04-10 @ 10:58:32
Postat av: Kathrine

^

|

(sitter vid en annan dator så glömde fylla i att det var jag xD)

2012-04-10 @ 10:59:42
URL: http://notreallyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback