Tjocklad

Känns som om jag har börjat vräka i mig igen. Igår blev det för mycket twix (ca 1000 kcal) samt smörgåstårta och idag blev det nog för mycket av allt. Jag har under dessa två-tre dagar gått upp ungefär ett halvt kilo men jag hoppas att det bara är vätska. Det kunde såklart varit värre men jag längtar ändå hem till mig. Ska försöka genomföra en renande fasta i kanske två dagar med endast vätska och laxeringsmedel. Det låter dumt men jag tror det kan vara en bra kickstart på fortsatta viktnedgången. Det är ju så lätt hänt att man fortsätter vräka i sig för att man tänker att man redan förstört allt. I alla fall.. Sedan kommer jag dessväre åka upp igen och stanna i en hel vecka och jag har absolut ingen aning om hur det kommer gå. Måste nog skapa ett matschema. Och undvika godishelvetet!

Kanske köra på ett godisfritt april? Det är ju för fan sommar snart! 



Halvalivet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback